06 830 952 46 info@sigamode.nl

Klachten / Veelgestelde vragen

Klachten

Wij doen ons uiterste best om de items in topconditie te leveren. Soms komt het echter weleens voor dat er iets misgaat tijdens het logistieke proces, waardoor items kapotgaan. Onze garantietermijn  is 60 dagen na ontvangst van het product, mits het binnen de garantievoorwaarden valt. Op onderstaande klachten geven wij geen garantie.

Verkleuring van sieraden;

• Water-, val- of stootslijtage;

• Beschadiging door nalatigheid of door het niet houden aan de wasvoorschriften;

• Uitzonderlijke slijtage;

• Batterijen;

• Ritsen, knopen, pailletten en studs;

• Gaatjes in de stof, veroorzaakt door uw ceintuur;

Bij klachten stuurt u een e-mail naar info@sigamode.nl met de volgende informatie:

• Ordernummer;

• Artikel en maat;

• Foto van de klacht;

• Reden van de klacht;

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Veel gestelde vragen

Ik wil graag een artikel bestellen, hoe valt dit artikel?

We vermelden op de site per artikel hoe deze valt, het maatadvies, pasvorm en eventuele extra informatie. Wanneer dit niet vermeld is kunt u ervan uit gaan dat dit artikel volgens de normale richtlijnen valt. Wil je toch meer informatie ontvangen? Stel dan je vraag via een mail naar info@sigamode.nl.

 

Het artikel is uitverkocht, wat nu?

Helaas, je grijpt net mis. Wij streven erna om een unieke collectie te hebben en hanteren meestal de regel: op = op. Maar natuurlijk kun je altijd een mail sturen naar info@sigamode.nl met het gewenste artikel en de maat, dan gaan wij ons best doen om dit speciaal voor jou te bestellen!

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct de orderbevestiging. Het kan gebeuren dat deze in je spam box terecht is gekomen, check dit altijd eerst! Mocht er toch iets mis zijn gegaan met het invullen van je gegevens tijdens het bestelproces, stuur je een e-mail met je ordernummer en een print screen van je betaling naar info@sigamode.nl. Wij gaan dit dan voor jou uitzoeken en eventueel aanpassen.

 

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik nu doen?

De klant is altijd zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het invullen van een verkeerd adres. Controleer dit altijd goed voordat je een bestelling plaatst! Toch iets fout gedaan? Stuur dan een e-mail naar info@sigamode.nl met daarin je ordernummer en het juiste adres. Als je bestelling nog niet is meegegeven aan de postbezorger gaan wij je adres aanpassen, eventuele extra verzendkosten zijn dan voor jou eigen rekening. Is je bestelling toch al meegenomen, zullen wij moeten wachten tot het pakket retour komt.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren of veranderen, wat moet ik nu doen?

Stuur een e-mail naar info@sigamode.nl. Als jouw bestelling nog niet is meegegeven met de postbezorger dan kunnen wij kijken wat wij nog kunnen doen. Is je bestelling al meegenomen dan kunnen wij helaas niets meer wijzigen.

 

Is het mogelijk om een artikel te reserveren?

Helaas is het via de webshop niet mogelijk om een artikel te reserveren.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €4,00 voor bestellingen onder de €100,-. Voor bestellingen boven de €100,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten voor het buitenland vind u op de pagina Verzenden.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.

Ben je woonachtig in de buurt van Neerkant? Je kunt altijd je bestelling op komen halen in de winkel, dit is gratis!

 

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden pakketten binnen Nederland, België, Duitsland en de rest van Europa. Kijk op de pagina verzenden voor de juiste informatie.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling bij het eerste PostNL punt wordt gescand ontvang je een verzendbevestiging met hierin je Track & Trace nummer. Je kunt hiermee je pakket volgen!

 

Mijn artikel is beschadigd of ontbreekt, wat moet ik nu doen?

Onze excuses hiervoor! Maak hier direct een melding van door een e-mail te sturen naar info@sigamode.nl en vermeld hierin je ordernummer, het artikel en de maat en stuur een foto van je klacht mee. Wij zullen het probleem onderzoeken en proberen zo snel mogelijk tot een passende oplossing te komen. Wij maken bij iedere bestelling foto’s van het product met de ordergegevens erbij. Deze zullen wij erbij halen om te controleren of de klacht al te zien was op het moment van verzending.

 

Mijn artikel voldoet niet aan de retourvoorwaarden, wat moet ik doen?

Wij kunnen de artikelen niet retour nemen als deze niet aan de voorwaarden voldoen. Op deze voorwaarden wordt dan ook geen uitzondering gemaakt. Let op: wanneer je een item dan alsnog retour stuurt, zijn de kosten voor het opnieuw toezenden voor jezelf. Voorkom onnodige kosten en retourneer volgens ons beleid.

 

Kan ik mijn bestelde artikelen omruilen voor een ander artikel?

Dit is helaas niet mogelijk. Het is alleen mogelijk om een besteld artikel om te ruilen voor een andere maat van hetzelfde artikel, mits deze op voorraad is. Wil je een ander artikel ontvangen, zal je je aankoop retour kunnen opsturen. Wanneer deze voldoet aan de retour voorwaarden, zullen wij het aankoopbedrag terugbetalen. Voor het ontvangen van een nieuw artikel plaats je zelf een nieuwe bestelling.

 

Ik heb te weinig terugbetaald gekregen, wat doe ik nu?

Stuur een e-mail naar info@sigamode.nl met je ordernummer en wat er verkeerd is gegaan. Wij gaan dit dan direct uitzoeken. Heb je toch te weinig terugbetaald gekregen, dan zullen wij dit verschilbedrag binnen 5 werkdagen terugbetalen. Let erop: Als door jou retour het orderbedrag onder de €100,- uitkomt zullen de verzendkosten van €4,00in rekening worden gebracht.

 

Ik heb een artikel besteld, maar ontvang een mail dat deze is uitverkocht, wat moet ik nu?

Stuur een e-mail naar info@sigamode.nl met je ordernummer en het betreffende artikelen en de maat. Wij zullen uitzoeken waar het mis is gegaan. Houdt er rekening mee dat wij ook een stenen winkel hebben. Het kan dus altijd voorkomen dat het betreffende artikel precies op hetzelfde moment in de winkel is verkocht. Echter zullen wij altijd onze voorraad op hetzelfde moment als de verkoop aanpassen. Wanneer wij grote events organiseren is het mogelijk dat er op deze dag geen actuele voorraad online zichtbaar is. Mocht dit het geval zijn zullen wij dit goed kenbaar maken op onze webshop. Het is wel mogelijk om dan een bestelling te plaatsen.

 

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat moet ik nu?

Is jouw vraag niet beantwoord? Geen nood, stuur een e-mail naar info@sigamode.nl of bij dringende vragen neem je contact op via 06 830 952 46. Tijdens openingstijden zullen wij je vraag zo snel mogelijk behandelen, en buiten openingstijden doe wij ook onze uiterste best.

 

X